Vitamina D nu determina dezvoltarea cancerului de prostata |
| Stiri - Stiri Generale |
| Scris de Razvan Bejan |
| Vineri, 29 Iulie 2011 18:19 |
|
Vitamina D nu efecteaza sansele barbatilor de a dezvolta cancer de prostata, conform unui nou studiu publicat in Jurnalul de Cauze si Control a Cancerului.
Constatarile sprijina o revizuire facuta de catre Agentia internationala de Cercetare in Domeniul Cancerului care nu a gasit dovezi ca nivelul mai mic de vitamina D creste riscul de cancer de prostata. Sursa: www.news-medical.net |
Revista NodisMed Magazin
Termeni si conditii
Confidentialitatea datelor
Accesare cont specialist
Contact
Reproducerea partiala sau integrala a materialelor de pe acest site contravine drepturilor de autor si se pedepseste conform legii
Copyright © 2010 - 2011 NodisMed Magazin. Toate drepturile rezervate
Site realizat de DBR Med Consulting